Formularz zamówienia:

-proszę nie wypełniać drukowanymi literami, prosimy nie pisać teksu Caps Lockiem, tekst pisane Caps Lockiem nie nadaje się do edycji.

Prosimy pisać tekst zgodnie z gramatyką języka polskiego, tam gdzie powinna być wielka litera piszcie Państwo wielką literą, tam gdzie powinna być mała litera piszcie małą literą.

Ważne: formularz

- proszę skopiować, wypełnić i przesłać na e-maila magiaraju@o2.pl lub sklep@magiaraju.pl wpisując numer zamówienia.

Listę gości prosimy przesłąć na naszego e-maila bez załączników jako treść wiadomości e-mailowej wpisując w tytule wiadomości numer zamówienia

     - Listę osób prosimy wpisać jedno pod drugim bez numeracji, w kolumnie... Nie numerować !

    np:

    Sz. P. Karolinę Silką

    Sz. P. Patryka Kowalskiego

    Ciocię Monikę


-   proszę  dokładnie sprawdzić przesyłaną listę gości, ponieważ jest ona automatycznie kopiowana i wklejana oraz drukowana z ewentualnymi błędami. Nie ingerujemy w przesłąną listę gości.

- jeśli w całej liście gości ma być użyty zwrot SZ. P. lub W. P. - proszę go dopisać do osoby zapraszanej.
Informacje dodatkowe:

Formularz zamówienia: - proszę nie wypełniać drukowanymi literami!

Zaproszenia:
1. Ilość zamawianych zaproszeń:.....................
2. Rodzaj uroczystości:.......................
3. Kolor papieru tłoczonego: .........................
4. Wzór napisu - na stronie zewnętrznej zaproszenia: ........................
5. Wzór zaproszenia strony wewnętrznej: .....................
6. Rodzaj czcionki : .......................
7. Numer tekstu cytatu - lub  własny: ................
8. Imiona i nazwiska Pary Młodej: ..................
9. Data i godzina ślubu: ................
10. Miejsce uroczystości:   ........................
11. Miejsce przyjęcia uroczystości: ................
12. Data potwierdzenia przybycia, jeśli ma być podana, oraz Państwa nr telefonów:
13. Numer tekstu wierszyka:
14. Liczba gości w formie odmienionej np. Sz. P. Monikę Bajer. od 1 do ....:
15. Informacje dodatkowe:

Zawiadomienia:
1. Ilość zamawianych zawiadomień: ..................
2. Rodzaj uroczystości: ......................
3. Kolor papieru tłoczonego:. .............................
4. Wzór zawiadomień strony wewnętrznej: ..........................
5. Wzór napisu - na stronie zewnętrznej zawiadomień: .........................
6. Rodzaj czcionki:   ..................................
7. Numer tekstu cytatu - lub  własny: .............................
8. Imiona i nazwiska Pary Młodej: ...........................
9. Data i godzina ślubu: ......................
10. Miejsce uroczystości:  .........................................
11. Liczba osób zawiadamianych o uroczystości w formie odmienionej np. Sz. P. Monikę Bajer. od 1 do ....:
12. Informacje dodatkowe:

Zawiadomienia lub zaproszenia z poprawinami:
1. Ilość zamawianych zawiadomień z poprawinami: .................
2. Rodzaj uroczystości: ................
3. Kolor papieru tłoczonego: ......................
4. Wzór zaproszenia strony wewnętrznej: ........................
5. Wzór napisu - na stronie zewnętrznej zawiadomień z poprawinami: .....................
6. Rodzaj czcionki od 1 do 10 :  ..............................
7. Numer tekstu cytatu - lub  własny: ............................
8. Imiona i nazwiska Pary Młodej: ...................
9. Data i godzina ślubu: ...........................
10. Miejsce uroczystości:  ...........................
11. Miejsce przyjęcia poprawin: ....................
12. Data potwierdzenia przybycia, jeśli ma być podana: ........................
13. Numer tekstu wierszyka jeśli ma być podany : ................................
14. Liczba gości w formie odmienionej np. Sz. P. Monikę Bajer. od 1 do: ....................
15. Informacje dodatkowe: .............................

  • Po otrzymaniu wypełnionego formularza i wszystkich danych, wykonujemy projekt i wysyłamy na Państwa e-maila w ciągu 2 do 3 dni roboczych.
  •  Jeśli są jakieś poprawki wysyłamy w ciągu 1-2 dni.
  • Po zaakceptowaniu projektu i zaksięgowaniu wpłaty na nasze konto firmowe przystępujemy do realizacji zamówienia - po akceptacji projektu nie wprowadzamy zmian. Jest to już ostatni etap Państwa zamówienia.

 

  • Czas realizacji zamówienia: od 5 do  10 dni ROBOCZYCH ( bez sobót i niedziel i świąt) od momentu zaakceptowania projektu i zaksięgowania pieniędzy do godziny 17:00 w dni robocze na naszym koncie firmowym 02 1090 1854 0000 0001 2317 7684 (Magia Raju Z. H. - U.  Danuta Kruczkowska os. Rzeczypospolitej 3/76, 61-397 Poznań) - nie Payu (W dniu zaksięgowania wpłaty wystawiamy paragon lub na życzenie rachunek) Realizacja zamówienia liczy się od ostatniej daty obu warunków.

Szanowni Klienci!

Staramy się zawsze aby każde zamówienie było realizowane w jak najszybszym terminie. Sprzedając już od kilku lat wiemy, że niecierpliwie oczekują Państwo na zakupione u nas produkty, nie możemy jednak pozwolić, by zbyt szybki czas realizacji miał wpływ na jakość i estetykę wykonania.

Dla każdego klienta poświęcamy taką ilość czasu aby finalny produkt był wykonany dokładnie, estetycznie zgodnie z opisem i zaangażowaniem naszego Zespołu. Może wydawać się Państwu, że czas ten jest zbyt długi lecz dzięki temu mamy pewność, że wysyłamy do Państwa produkty jak najlepszej jakości, estetycznie i precyzyjnie wykonane zgodnie z Państwa zamówieniem i oczekiwaniami.

  


Realizacja Nowak Studio